آموزش بالا بردن آمار وب
نوشته شده توسط : میثم

5- برای مخاطبین خود مشخص کنید که وب شما در چه زمانهایی آپدیت می شود .

6- از منعکس کردن حرف های زشت و غیر اخلاقی در وب خود پرهیز کنید .

7- هرگز وقت خود را با وبلاگ نویسی در مورد مطالب غیر اخلاقی تلف نکنید .

8- وب خود را در چند دایرکتوری ثبت کنید البته اگر دایرکتوری ما را قابل می دونید .

9- وب خود را حتما در موتور جستجوی گوگل ثبت کنید .

10 - کلمات کلیدی بهترین ترفند بهینه کردن وب شما در موتور های جستجو می باشد که البته باید با موضوع شما مرتبط باشند در غیر اینصورت وب شما اعتبار خوئد را از دست می دهد مانند همین پست در قسمت قبل .




:: موضوعات مرتبط: آموزش بالا بردن آمار , ,
:: بازدید از این مطلب : 2745
|
امتیاز مطلب : 252
|
تعداد امتیازدهندگان : 70
|
مجموع امتیاز : 70
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
اکبرجوادیان در تاریخ : 1391/9/14/2 - - گفته است :
عاشقانه

/weblog/file/img/m.jpg
مجــید در تاریخ : 1389/12/13/5 - - گفته است :
من بنر شما رو گزاشتم اینم کد بنر من


/weblog/file/img/m.jpg
محمد محمدی در تاریخ : 1389/10/25/6 - - گفته است :
تشکر میکنم من تبادل لینک کردم اما نمیدونم موفق بود یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
nabisoltani در تاریخ : 1389/10/14/2 - - گفته است :
link weblagam ba shoma

/weblog/file/img/m.jpg
ادریس در تاریخ : 1389/9/17/3 - - گفته است :
سلام
یک راه جالب برای افزایش بازدید
http://bestrank.ir/?ref=9333
من امتحان کردم بسیار عالی بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: